Helger alltid ivägen!

Är det fler än jag som hatar helger?
Alltså inte när man har kompisar
eller så men annars.. tänk dig
att du sitter ensam på din säng
eller en stol och inget att göra
hela helgen! Det har varit så för
mig flera helger på raken men den
här helgen hoppas jag att den iaf
inte blir som alla andra det här
ska jag göra det ska jag bara ;)








 
Fredag                                   Lördag                        Söndag
vara hos farmor ^^                Kursen :)                    Kompis ksk? :o



Aja HA EN TREVLIG HELG BARA ;D

Kommentarer
Postat av: Olle

tack

2012-01-20 @ 18:05:46
Postat av: B.

Desamma Kajsa

2012-01-20 @ 18:06:06
Postat av: fd

Ha en bra helg du också dådå

2012-01-20 @ 18:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0